Özelde istedi bu ve bikaç hastalık testi daha. Devlette yaptır burda biraz yüksel tutar dedi. Devlete gittim. Ona gerek yok buna gerek yok diye başından salladı. Bide diyo ki devir ekonomi devri,devlet mi ödeyecek bunları . O gün bugündür devlete uğramadım, uğramam da mecbur kalmazsam!
Mülteciye hastane bedava, bize devir ekonomi devri..
Şaka gibi valla.
Özelde de iki teste 210 civarı verdim