Babymomhappy Kızlar dün kasılmalarımdan acile gittim nst de sancı çıkmadı gönderdiler ama az önce nişanım geldi ve bebeğim makat geliş ne yapmalıyım sizce
hunilimom Babymomhappy Nisan gelince hemen doğum olucak diye bişey yok canım kaç haftalıksin sancıların var mı
Babymomhappy hunilimom 34+3 haftalığız dün kasılmalarım vardı ama dediğim gibi nst de bir şey çıkmadı şuan hafif adet ağrısı gibi bir ağrı var
ilayy Bebek zaten makat gelişi yani sezeryan demek ki o hafif adet ağrısı gibi ağrılar şiddetlenip sancıya dönüyor zaten doktora gitmelisiniz
Babymomhappy ilayy Dün gittiğimde sancın çıkmadı şiddetlenince ve dakikalar 5 dakikaya düşünce gel dediler maalesef devlete gidiyorum ve dedikleri bu
ilayy Babymomhappy tamam ama anlamadığım bebek makat gelişi olunca direkt sezeryan olmuyor mu zaten hani sancı niye çektiriyorlar ki size beş dakikada bir gelince gel diyorlar her hastane farklı demek bilemedim ki sağlıcakla kucağınıza alın 😍
Babymomhappy Yesim tamam çok teşekkür ederim ilk hamileliğim çok tedirginim ama belli etmeyeye çalışıyorum eşime
Yesim Babymomhappy elbette tedirgin olacaksın normal bişey sancılarını telefon dan takip et ihmal etme kuzum
Babymomhappy Yesim şuan yok şükür sancılarım çok sağol 🙏🏼😘 hunilimom doktorum devlet doktoru numarası yok ki 😏
Babymomhappy ilayy valla inanın hiç bilmiyorum ki 37 e kadar döner dönmese bile 40 a kadar beklicez sezeryanı öyle yapcaz dediler 😏😏 şuan yok ama şükür ağrım sancım. Amiin tüm bekleyen anneler sağlıkla kavuşsun bebislerine 🙏🏼🥰
Ftos_72 Babymomhappy bence hemen gidin çünkü haftanız çok erken nişanın gelmesi de erken bana garip geldi gidin bi sorun içiniz rahatlasın..🙏🏼
Babymomhappy Ftos_72 pazartesi koltrolum var o zamana kadar beklemeyi düşünüyorum şuan şükür ağrım sancım yok kızım daha erkenci davranmazsa tabii 😏 direk nişan gelince doğum olmuyor 2-3 hafta sonra da olabiliyor sancını takip et dediler