Merveilhann Merhaba arkadaşlar. Şuan 18+6 dayım ve aşırı şekilde ayaklarım şişeye başladı. Gebelik diyabeti olcagına dair yazılar okudum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
saglikciaanne Merveilhann merhaba. Benim gebelikten önce gizli şekerim hep sınırda çıkıyordu hamile kaldım şuan ileride şeker ile ilgili sorun yaşamayayim.diye yediklerime dikkat ediyorum her ihtimale karşı sizde edin. Pirinc makarna meyve beyaz ekmek tüketmeyin bunlar çok çıkarıyor şekeri