Mirac_Beram34 Kızlar bugün 39 haftalık olduk. Sırt ağrım çok arttı. Yemeği, bulaşığı zor hallettim ayakta. Acaba doğum belirtisi mi?
Miracinannesi_52 Mirac_Beram34 ben daha doğum yapmadım ama sürekli olan bir ağrıysa doğum sancısı değil diyorlar beline vurup geçmesi lazım aralıklı olarak
Mirac_Beram34 Miracinannesi_52 Vurup geçen değil sanki 1 2 gündür ağrı giriyor bel sırt, bende gelmesini istiyorum artık