60seyma Gezginmuallime çok erken doğmuşlar canım . Allah kucağına en yakın zamanda almayı nasip etsin 🙏
Gezginmuallime nohutlar tabiki de kalacaklar canım en az 1 ay ama önemli olan kalmaları değil benim için sağlıklı geçirmeleri bu süreci
nohutlar Gezginmuallime tabi ki sağlık önemli Ben de ikiz gebeyim erken Doğum riskim çıktı dün sancılarım var .o sebeple sormak istedim.allah sabır versin en kısa sürede kavuşmanız dileğiyle 🙏🏻
Nily Gezginmuallime riskli zamani atlatmissin kuvez onlair kisa surede toparlar insallah kavusursunuz biran once🙂🙏😘 masallah.
Gezginmuallime nohutlar benim 26.haftadan beri Doğum riskim vardı hep yatıyordum bu kadar dayandı kuzucuklarım