Zeynosmooom_1234 Kızlar bugun gittim dogumhaneye persembe günü alcaklarr beni sezeryanım sabahtan ac karnına gel dedi herşeyi hazır 3 buçuk kilo olmuş rabbime şükür sizlerinki ne durumda