Minigindunyasi en başta akdamardaki bir doktor düşük tehlikem oldugunu ve birsürü rahatsızlıktan bahsetti ilaç başlattı gürcan bey e gittim . Söylediğim anda ilacı bırak hiç öyle birşey yok dedi . Sonra gürcan bey e devam ettim şükür 26. Haftadayım herşey çok normal . Ayrıca randevuları doğrudur biraz zor ama biz yanından cıktıgımızda arayıp hemen bir sonraki tarih için randevu alıyoruz sıkıntı yaşamadık hiç .