Salı günü olan kontrolümüzde bebeğin 2 hafta geride kaldığını söylemişti doktorum. Bi uzman görsüb demişti. Bugün perinatolojiye gittik detaylı olarak bakıldı gerçekten 2 haftadır aynı kiloda kalmış yani bugün olması gereken 34 hafta ama ölçümlerin hepsi 32 hafta görünüyor. 2040 gram olmuş. 16 mayısta en son 2040 küsürdü kilosu bugün yine aynı.. Kan idrar testi yapıldı onlar normal. Bebeğin suyu kan akışı normal. Nst yapıldı herşey yolundakalp atışı hareketleri olması gerektiği gibi. Sancı açılma yok.. Ama doktor o kadar korkutucu konuştu ki ağlamaktan harap oldum sabahtan beri.durduramıyorum kendimi. Gelişimi durabilir kalbi durabilir plasenta ayrılırsa farkedemeyiz erken doğum riski var sürekli takip edilmesi lazım..gibi gibi bi dünya şey söyledi. Zaten yarısını dinleyemedim ağlamaktan. Pazartesi tekrar gel kurul görsün ona göre bi plan yapıcaz dedi belki yatış vericem belki de sezaryenle alıcaz bebeği böyle kalırsa gelişimi durursa dedi. Herşeyi bütün değerler normalken 2 hafta geri kaldı diye bu kadar risk olur mu 😔 çok üzüldüm bugün çok korktum. Bilgisi olan ya da yaşayan varsa bilgi verirse çok sevinirim. Böyle 2 hafta geride olup ta sağlıklı doğum yapan var mı? Haftaya doğsa küveze mi alınır bi sorun olur mu..