Bergenim https://resimyukle.io/r/Gf4ISpi3ne kızlar şimdi tekrar yaptım çatlama iğnesi 11.gun yine çift çizgi diğeri erken gebelik testi yaptım ney sizce sevinimmi aglimmi ya
Powergirls Bergenim kan ver dedim ya yavrum sana diğer postta 😁 ben 13.gun testi silik görünce kan verdim 43 dü değerim mesala kan ver 5 üzeri olması lazim ama çünkü benim 8. Gün 5 di hamile kalmadan önceki ignede senin 11 olmuş
Bebisler Bergenim Pembe Test yaniltmiyor benimde oyle cikmisti transferimin 8.gunu yapmistim insallah hakkinda en hayirlisi olur🤲🤌🧿❤
Bebegim0101 Bergenim 14.gun yapın testi en garamti 14.gun sonrasıdır.Sonra cok buyuk hayal kirıkligi yasarsn cnm.Insallah bebisin vardır seninledir.