edb06 _Hill_ ben de ilk aşılamada öyle oldum bu 2. Aşılama 7 gün kullan 8. Gün kontrol dedi. İnşallah ben de öyle olurum
_Hill_ edb06 yok ben çatlatma iğnesinin ertesi günü aşılama oldum yani 8.gün çatlatma iğnesinden 26 saat sonra aşılama olmuş oldum yani.Ama ben hastalandım ilk aşılamam tutmadı
_Hill_ edb06 o 36 saat içinde herhangi bir zaman olabiliyorsun doktorum öyle demişti.Tutmamasına üzülmedim dersem yalan olur ama nasipten ötek yol yok
edb06 _Hill_ eşim 2 gün il dışına çıkacak benim o günlere gelecek aşılama.diye korkuyorum. Evet çok yüksek bir ihtimal yok zaten aşılamada ama.insan yine de üzülüyor
_Hill_ edb06 aa aşılamadan sonraki günde ilişki öneriyorlar inşallah eşinin yanında olmadığı zamana denk gelmez canım.Olsun şansı azda olsa denemedik demiyor insan
edb06 _Hill_ aşılama benim için çok önemli değil canım. Tüp bebek için şart diye mecbur yapıyorum. Bu aşılama hastanede yapılsın yeterli benim için olmazsa tüp bebeğe başlayacağız ins
_Hill_ edb06 hayırlısı olsun canım ozaman ben 1 kere daha yaptırcam Ağustos 1 sene daha bekler tüp bebek yaparım muhtemelen.Bebişlerimize kavuşuruz inşallah 🤲🏻🥰