Anneler merhaba, bugün doktora gittiğimde geçen sefer verdiğim kan tahlillerin de ALT AST değerlerim yüksek çıkınca bu kontrolümde tekrarladi ve yine yüksek çıktı. Tansiyonum 2 kez ölçüldü ilki 140 90 ikincisi 130 90 çıktı ve doktor yüksek ihtimalle hipertansif oldugumu ve nefroloji bölümüne takibe başlamamı söyledi. Ankara Beştepe Sami Ulus a gidiyordum orda yok şehir Hastanesi’ne yönlendirdi. 12 haftalık gebeyim biraz üzüldüm başına gelen varmı acaba? Ne yaptınız sağlıklı bı şekilde doğum yapabildinizmi? İlk gebeliğim biraz tecrübelerinize ihtiyacım var