Zmraemr ilgi sıfır onda garanti veremem😏 Hastane çok kalabalık olduğu için işlerini yaptıklarına bakıyorlar. Ben detaylı ultrason istediği için doktorum sıra beklememek adına birde parasız yaptırmak için yaptırdım. Sırf sağlıklı sonuç almak için Allah'ın izniyle yoksa bebeğimin yüzünü görmek görüntüsünü izlemek değildi benim maksadım. Eğer anne karnındaki halini merak ettiğin için yaptıracaksan burayı tavsiye etmem. Yüzünü görebilirmiyim dediğinde bile duymamazlıktan geliyorlar çünkü