Tubaberen Anne karnında geliştiği, beslendiği gibi dünyada beslenemez o bebek bunu biliyorsunuz değil mi? Ne kadar dursa o kadar iyi bebeğiniz için. Yengeç burcu kadınından, erkeğinden nefret ediyorsunuz diye evladınızdan da mı edeceksiniz? Böyle bir sebepten bu istenmez yani yine de hakkınızda hayırlısı olsun.