Güzellik merkezine gidiyorum sanırım bi 10 yıl oldu ve kendı evım kadar temiz hepde aynı kişi canım fatma asla bir başkası girmez yıllardır o yuzden gıtmeye devamkeee zaten jiletten korkarkm hiç yapmadım 😂 bide gebelıkten sanırım aylık gıderdım suan 2 ayda anca cıkmaya baslıyor bacaklarım 4 aydır tüy yok hamişlikk bana yaramış öyle diyolat