Tugbakkcc Kızlar pzartesi genel anestezi ile sezaryen olacağım çok korkuyorum tecrübeli olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi sanki sancım çok olcak çocuğumla ilgilenemeyeceğim ona yetersiz gelecekmişim gibi hissediyorum
N0606 Tugbakkcc Benim de 15 günüm var canım ben de genel düşünüyorum siz neden diğer türlüsünü Yani belden uyuşturmasını istemiyorsunuz Ben korkuyorum ve o anı görmek istemediğim için genel düşündüm Siz de mi ben gibi siniz