Zilananne Bayanlar benim 28+5de suyum gelmeye başladı doktor baktı dediki açılma yok doğum başlamadı enfeksiyon riski fazla ilaçla tedavi etmeye çalışacaz 34 haftaya kadar uzatmayq çalışacaz başına gelen var mı beni bilgilendirirseniz sevinirim
ikramomm Zilananne açıklık yok ise korkmayın sadece doktorun dediği gibi enfeksiyona açık oluyor vucüt ona dikkat edin onun harici yaşam sınırını aşmışsınız paniklemeyin ama 1 gün bile içeride dursa kâr gözüyle bakın bir yerden okumuştum anne karnındaki gelişim dışarıda 50 güne bedel diye demem o ki stres yapmadan dinlenin umarım vakti zamanında gelir bebiş 🤍
Deemetibostnci Zilananne ben progestan devam ediyorum geçmeyen bir akıntım var fitil kullanıyorum bakalım ay sonu randevum var
Rumeli Zilananne merhaba suyunuz gelmeden bir hafta felan önce nişanınız gelmişmiydi böyle koyu kıvamlı sarımsı sümük gibi bişey oluyo
Zilananne ikramomm amin canım inşallah ama daha ciğerleri gelişmediği için doğsa bile yeni doğan yoğum bakımında kalması lazım nolur dua edin bana ve bebeğime ben Bingöl’de yaşıyorum orda yoğum bakımı olmadığı için Elazığ’a sevk etti
Zilananne ikramomm amin canım inşallah enfeksiyon olmus az bişey onun için ilac tedavisine başlandı inşallah bi sorun olmaz dua edin lütfen
Zilananne Deemetibostnci çok geçmiş olsun canım benimde ilk zamanlar düşük tehlikem vardı ama şuan da bebeğimin suyu gitti
Deemetibostnci Zilananne ya iki tane sorunsuz hamilelik dogum yaptım üçüncü de herşeyi gördüm inşallah onu görmem korona dan mı aşıdan mı herkes de aynı sıkıntılar var