Mervekrmn kafanizi karistirmak istemem ama yerinizde olsam sanciniz gelmez, acilmaniz olmazsa suni istemeden sezeryana girerdim. Haftasi dolmus artik evet 42 haftalik saglikli normal dogan bebekler var ama bu haftalarda bebegin kakasini yapma riski oluyor yerinizde olsam bu riske girmezdim ve bunu yaklasik alti ay önce sezeryan dogum yapmis biri olarak söylüyorum, abartildigi kadar kötü birsey degil. Önemli olan bebeginizi sag salim kucaginiza almak fazla beklemeyin derim 🌸