Ben iki kere kimyasal gebelik yaşadım üst üste. Doktor bunu yaşaman için bir sebep göremedim dedi muayne de. Muhtemelen kan pıhtılaşması var ama şimdi test yaptırsan 4 ay sonra çıkar dedi. Hamile kalınca hemen iğneye başlayalım dedi. Kesin bi bilgi yok kan pıhtılaşmasına dair, eğer kan pıhtılaşması yoksa her gün vurulacağım iğnenin bebeğe yada bana zararı olur mu?