Merhaba kızlar karnım 18.haftadan beri belirginleşmeye başladı,20haftamin bitmesine az kaldı,cok fazla bisey yiyemiyorum ama karnımı cok gergin hissediyorum sanki daha fazla genisleymeyecekmis gibi,normal mi böyle hissetmek?surekli nemlendirici sürüyorum