Ultrason ölçümlerine çok takılmayın kızlar benim kızımda 34. Haftamizda 3.200 gördü yok iri bebek yok doğuma kadar 4 kiloyu geçer diye diye sinir etti doktor beni. 39+1 de ise 4.300 gram gösterdi Ultrason sezaryene alacağız dedi direttim çatım musaitse bebeğin konumu da iyiyse doguracagim dedim doğurdum iri dedikleri kızım 3.700 doğdu 😄