Sersel_15 Merhaba kızlar 2. Çatlatma iğnesi de başarısız geçti bugün doktor ultrasondan baktı yumurtalıkta sıvı oluşmuş galiba böyle yaşayan oldu mu ya çok merak ediyorum nasıl gitçek bu sıvı
Sersel_15 Sıvı için doktor vücut onu emer dağılır dedi öyle de oldu zaten küçük bi miktardı tehlikeli değildi