Ela4810 Vesile0987 önem olan hormonun yüksekliği değil, testinizi 2 günde bir tekrarlayın. 2 katı 2 katı yükselmesi, sağlıklı bir gebelik olduğuna işaret
Merveikratanem Vesile0987 benim 4 haftalikken 1250ydi kizimda oğullarımı bilmiyorum kaset test yaptım cift cizgi ultrasonda üçüz çıktı
Vesile0987 Ela4810 Benim mayis 23te hcg 22,26 cikti tekrar yaptirdim 1 haziranda 802 cikti acaba normal mi canim cok stress yapiyorum
Ela4810 Vesile0987 Güzel ilerlemiş kuzum benim, 15 i gibi randevu al muayeneye git. İnşallah kalp atışınıda dinleyeceksin
Deletedmom83940 Vesile0987 betayla belli olmaz çoğul gebelik döllenmeyle alakalı bende dört haftalıkken öğrendim 3505 di betam tek gebelik var