Ebissss Kızlar ne yapmam gerekiyor? tuzluyu da bıraktım ama şişiyorum 24+5 deyim sıcak memlekette yaşıyorum sisince uyuyamıyorum da iğneleniyor ve acı oluyor değişik bir şekilde