Kızlar sabah kahverengi lekelenme yaşadım ama sadece peceteyle belli oluyor 22 haftalık hamileyim korktuğum için acile gittik bebek hareketlerini zaten hissedyordum bebek iyi dendi kan idrar ve büyük ultrason istendi ve bunlar yarına kaldı acilde kahverengi çıkmadı silinince gayet temizdi eve gelince tekrar oldu ama korkuyorum ama bebeğimi hissedince normal galiba diyorum daha önce yaşayan varmı