Nurnn Merhaba kızlar. Sabahları midem bulanıyor istifra ediyorum bazen. Gün içinde de halsizleşmeye başladım. Sıcak çorba iyi geliyor bazen. İlaç kullanmak istemedim. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz? Güzel yorumlarınızı bekliyorum. 🐥
sirin96mom Nurnn Canım Prilam Dr diye bir ilaç var. Benim henüz erken olduğu için bulantım yok ama hamile arkadaşlarım bunu kullanıyor. Doktoruna yazdır istersen hemde sormuş olursun 😊 Yazdırmayınca biraz ücreti fazla olabilir
Helindmr Nurnn ilac olarak prillam iyi geliyor ben 4 ay mide bulantısı yaşadım içtiğim suyu bile çıkarırdim. Sana şunlari önerebilirim.. sabah tuzlu leblebi yiyebilirsin. Elma ve salatalık bol bol tüketebilirsin. Bana bunlar cok iyi geliyordu. Özellikle elma
MAG Ben 1 ay kullandım folık asıt , 6 haftalık gebeyim 3 gündür bıraktım daha rahatım işe gidip gelıyorum kendınde ol ay bulantım oldu ama derin nefes aldım verdim sakinleştirdim kendimi hep de sakinleştirmek zorundasın suyunu iç meyvelerini ye 🐣
Nurnn Teşekkür ediyorum kızlar. Allah yardımcımız olsun. İnşallah bulantılarımız biter keyifli bir hamilelik yaşarız. 5.haftada başladı bende.