Neslikra06 Smyye1B ilk doğumunda nişan gelmemişti suyum gelerek gitmiştim,ikincide 40+5 te nişanım geldi 1 gün sonra doğum yaptım ..nişanın kıvamı sümüksü oluyor mukus şeklinde pembemsi kahvemsi karışık bir akıntı işte anlaşılır yani farklı bişi çünkü
aysegul8 Smyye1B 40+5te nişanım geldi 15 saat sonra doğum oldu. Ama burda 1 ay öncesinden nişanı gelen biri olmuştu. Sümüksü bi yapısı var diye tarif ediliyor doktorlar da öyle diyor ama benden gelen açık pembe bi lekeydi. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🌸
Damla34567 @Smyye1B Valla benim eşim gidip geliyordu diyodu ne zaman doğacak bende dedim ki keyfimden tutmuyom içimde kızın gelmek istemiyor 😂Rabbim bir seste kurtarsın inşallah 🙏
Malikadir Smyye1B bende 2 doğum da da bebegin kafası çıktığında geldi 😨 3.doğum 1 gün geçti bile gelen giden yok 😞
Liyasmum Smyye1B 3 gün önce geldi nişanım 37+4 üm şuan , daha ne helen var ne giden bekliyorum bakalım 🙈