Selamlar herkese. 5 haziran adet günün. 3 gün var yani. Bugün kaset test aldım. Yarın yapmayı düşünüyorum. Çatlamanın üzerinden 13 gün geçmiş olucak. Bir haftadır bel ve kasık ağrım var. Adet belirtisi de olabilir bildiğim kadarıyla gebelik belirtisi de. 1 buçuk yıldır deniyoruz. Yine hayal kırıklığına uğramaktan çok korkuyorum. Bi de eşimin bu ayki tedaviden sonra üstüme daha da titremesi içimi sızlatıyor. En çok onun için istiyorum. Başkasına tavsiyede bulunurken kolay oluyor da insan kendine yetemiyor. 😔