Nagihann71 Kızlar bebegim rüyama girdi ve ismini beğenmediğini kaba bulduğunu söyledi dünde bqbasi görmüş aynı şekilde doğumda yaklaştı sizce bu bir işaret mi değiştirmem mi lazım çokta alışmıştım ismine
Tatlissannee12 Nagihann71 aa ama bi hocaya rüyanızı yorumlatın bende rüyamda bebeğime isim buluyordum acaba işaret mi koymam mı lazım diye sordurmuştum ama her rüyanın peşine düşülmez denmişti sizde bi sorun her rüyaya itibar edilmiyor
nilsmomy Nagihann71 acaba isim sizin içinize tamamen sinmedi mi yani bilinçaltında beğenmediniz de o yüzden mi böyle rüyalar görüyorsunuz