Ozlem3467 Lüften SADECE zeynep kamilde doğum yapanlar yazabilir mi? Doktorların tavrı nasıldı, sancı sırasında bağırdığınızda azarlama oldu mu? Süreçten memnun kaldınız mı?
Deletedmom_110 Ozlem3467 Bilgim yok üstte kalsın ama önerim var devlet düşünüyorsunuz çam sakura hakkında herkes iyi diyor isterseniz bir bakın derim