Vildan53 Bergenim hamilesin hayırlı olsun bende de direk çift çizgi olmuştu inanmadım ikinciyi yaptım oda aynıydı şuan 12+4 üm çok şükür 🙏🏻 ama için rahat etsin kan testi yaptır