rabia-gcmr
Merhabalar Büyükçekmece devlet hastanesi açıldı ama doğum yılbaşından sonra başlıcakmış.biz silivri de özele gidiyoruz.ordaki doktor sezeryan diyor miyomu da alırız tek seferde kurtulursun.edirnede detaylı ultrasona gittiğimiz prof.erkek doktor normale engel değil dedi.raporda rahmin dışında subseroz dejenare 5cm digeri hemen yanda 2cm ve sol üste 1cm diyor.rahmin ağzını kapatmıyor.bu hafta yeni açılan devlet has.gittik orda da kadın miyomlar büyük değil hem miyomlar alınırken kanama olur normal yapman daha iyi dedi. Internette de hamilelikte miyom alırken kanama olur alınması tercih edilmez diyor.kanama durdurulamazsa rahim alınırmış.doğum bittikten sonra da miyom küçülebiliyormuş.Bizim gittiğimiz özeldeki doktor gerçekten iyi ilgili bilgili.daha miyom kesinleşmeden miyom bu dedi,rahatlattı.ama ben ne zaman normal için yoklasam sezeryan olması yönünde konuşuyor.doktoru değiştirmeli miyim?sizce normal mı sezeryan mı? İst a yabancı sayılırım büyükçekmeceye yakın pahalı olmayan iyi başka bir doktor önerisi var mı?