Snmoyk Arkadaşlar doktorlariniz ne zaman kontrole 1 aydan daha sık çağırmaya başladı ben dün gittim 32 haftaliktim yine 1 ay sonra gel dedi 36 haftaya denk geliyor 38 de doğum olacak zaten ben bu kez daha erken çağırmasını beklemiştim?
dml33 Snmoyk 32de 2 haftada bire düştü sonrasinda haftalık çağırdı bn 35de gitmistm sonra hep haftalık gittim
kuzeyinannesi_ Snmoyk 33 e kadar ayda 1 di 33 de gittiğimde bi dahaki kontrole 2 hafta sonra geleceksin daha sonra da doğuma kadar haftada 1 geleceksin dedi doktorum
Deletedmom727271 32den sonra iki haftada bir çağırıyordu ama bir riskiniz yoksa ayda bir de olabilir tabi
annesinin_beybisi Snmoyk devlet sık sık çağırmaz zaten cok hasta var bir de onunla mi uğraşıcam diye . sen randevunu al git 2 hafta sonra. ben de devlete gidiyorum 26 haftalığım 30 dan sonra 2 haftada bir gidicem
Serap26_ Ben bugün gittim 32+3 2 hafta sonra tekrar gel dedi kontrolünü geciktirme dedi bide suyu fazla olduğu icin takip amaçlı heralde nst ye de bugün girdim
Askiletotomsu MihrimahVeAnnesiii niye canım çok şaşırdım Benim doktor 28 de gittim 32 veya 34 te filan gelebilirsin dedi
MihrimahVeAnnesiii Askiletotomsu nstde düzenli sancılarım çıkıyordu yüksek düzeyde ve 1 cmde açıklık vardı hastanede yattım her gitmede serum takıldım o yüzden sıkı takipteydim😊
Budiss_Moms Snmoyk Bizimki zaten iki hafta sonra gelin hep diyordu iki hafta sonra gidiyorduk biz şimdi 32 haftalık olduk haftalık mı olur bilemiyorum🤷♀️