Gler Yengecc33 evet gebelik sekeri var diyet yapman lazim diyetle düzene girmezse insülin baslancak ama korkacak bisey yokstres yaparsan dahad da yükseliyo
Hallos Maalesef biraz yuksek cikmis 1 aralik 60.dakika 180 e kdr 2.aralik 120.dakika 140 a kdr olmali