benimmdunyamm Benim ki bi kaç kere full karnım oldu kısa süreli ama daha çok karnımın bi tarafı sertleşiyodu gün içinde çok olunca bi sonra ki gün gittim doktorun yanındayken de oldu hemen gösterdim dokundu çok sert gerçekten dedi usg baktığımızda baş aşagı dönmüştü bundan olabilir seni böyle eve gönderemem dedi 3 gün yattım devamlı nst girdim hiç sancı çıkmadı şükür öyle taburcu oldum ama şuan tuvalet harıcı kalkmıyorum yani artık dikkat edicem