Ipeksari57 Kaderteke Benim doğuma yakın kızımda olmuştu suan oğlumda böyle birsey yapamadım ama o zamanlar baya gece kalkar kütür kütür buz yerdim 🙈😅
Merveofs Öff evet deli gibi yaa meyve sularını buzluğa atıp yiyorum sonunda berbat hasta düştüm zaten o zamandan beri eşim yasak koydu 😬😬🙄 ama hâlâ sürekli yemek istiyorum 😋
[silindi] Merveofs Bende kütür kütür buz yedim sonra hastalandım gebe olduğum için ilac veremedi doktor ama 4 tane serum yedim cunku bayılıyordum yeni kendime geldim eşim dolaptaki buzları çıkarıyor 😂😂😂
Merveofs [silindi] ben bir tane serumla atlatmıştım şükür ama ondan sonra buzu bırak normal dolap kısmında su bile görünce icirmiyordu bana ta ki bu sıcaklar gelene kadar 😬
[silindi] Merveofs Ben acısını cok çektim ya o yuzden canim ceksede yemiyorum artik çocuğuma zarar veriyordum neredeyse cunku ağır usutmustum ve enfeksiyon kaptım kotu bir deneyimdi yani
[silindi] Kaderteke soğuk olduğu için bide hamileyken bunyen zayıf oluyor 1.trimesterde o yuzden enfeksiyon kaptim