Merhabaa kızlar. Saçlarım çok kabarık ve normalde elidor, bakım yağı vs gibi şeyler kullanıyordum. Ancak şu an kimyasal kullanmak istemediğimden saçlarıma bir çözüm bulmam lazım:( saç kabarıklığına iyi gelen doğal bir ürün/çözüm biliyor musunuz? Badem yağı duymuştum bir kere ama ne kadar işe yarıyor bilemedim deneyen varsa yardımcı olabilir mii?☺️