Seda70 Merhaba arkadaşlar sezeryan sonrası pijama takımı mı yoksa gecelik mi daha rahat oluyor.İkisini de almalı mıyım?
Fattooss Seda70 ben 2 pijama 1 gecelik almıştım sadece gecelik giydim sezeryandan sonra zaten bir süre uyuşuk olacağınız için pijama zor giyilir üstten gecelik geçirmek daha rahat olmuştu
iremss Seda70 sezaryen oldm sadece pijama giydim sadece fotoğraf çekiminde gecelik giydim, epidural anestezi olursanz belde katater oluyo o zaman gecelk daha iyi olur
Pyrz_07 Seda70 2 gecelik 1 tane pijama aldım ablam en çok gecelikte rahat ettim dedi o yüzden geceliği tercih ettim pijama belki hiç kullanmam bile
TugceArslan Seda70 Gecelik çok rahat oluyor. Tuvalete girip çıkarken ameliyat yeri zorluyor. Pijama olunca değişmesi zor. Ben 2 gecelik götüreceğim. İlkinde öyle rahat etmiştim çünkü