Son adet tarihime göre 39+3 olduk bebek henüz kanala girmemiş. Çok fazla da ödemim var doktor karnında da ödem vardır ondan girmekte zorlanıyor dedi pazartesi gel sezaryen mı suni sancı mı konuşalım dedi hangisi daha iyi olur ? Henüz hiç açıklığım yokmuş 41’i bekleyelim dedim riske atmayalım dedi kakasını yapabilir biz göremiyoruz onu dedi moralim çok bozuldu kendimi suçluyorum ödemden dolayı yürüyüş filan az yaptığım için.
Benim durumumda olan var mı doktorlar nasıl bir yönlendirme yaptı acaba çok zararı olur mu ki 41. Haftayı beklemenin yada sezaryen çok mu kötü