Lykiav Kızlar bugün o kadar suni sancının ardından saat 11 buçukta sezeryana girdim. Sezeryan doğumda çok güzel ama sonrasında biraz zorlanma oluyor. O da çok normal ve sürekli geziyorum 🤣
Lykiav Aysu1616 vallaha sezeryan çok iyi hatta normalden iyi. Ama narkoz etkisi geçince dikislerde az bir sızlama oluyor o kadar yani