Guler123_ bende wee aldim ama bu cam olan daha sağlıklı ama dikkat et alırken 2 çeşit var bir kaynatila bilen birde kaynatilamayanlar.diger arkadaşların dediği gibi bunlar alıştırma sulukları su,meyve suyu vs.verirsin ek gıdaya geçince.bulasik detarjanini kaynatmadan önce kullan iyice durulayın oyle kaynat kalıntı kalmaması acisindan ben öyle yapıyorum.birde A101 ve bime biberon yıkama fırçası geliyor çok işini görür çünkü mama çok tortu bırakıp yapışıyor biberona.ben günde 1 kez kaynatiyordum.