Mrvsyrk öncelikle lütfen internetten araştırıp kendinizi yıpratmayın ve üzmeyin. Benim de 16.haftada görüldü. Doktor zarar vermesi çok nadir olur dedi. Hiçbir operasyon, düşük, kürtaj işlemim olmadığı halde bant vardı. 20.haftada kontrole gittiğimde kaybolmuştu. Genelde kayboluyor ve bebek büyüdükçe zaten bebeğe zarar veremiyor. Başıma geldiğinde burada çok bilgi bulamamıştım maalesef. O yüzden bilgi vermek istedim. Kendinizi üzmeden ve sürekli bant düşünmeden diğer kontrolünüzü beklemeniz en iyisi. Stres bebeğiniz için daha tehlikeli. Umarım en kısa sürede kaybolur amniyotik bant.