okunmusciklet Kızlar 1 ay önce falan tahmin etmişti çoğu arkadaş zaten burdan kızımız oluyor çok şükür bi oğlum vardı birde inşallah kızım olacak 🙏🏻 kız anneleri nasıl oluyor kız evlat erkeğe o kadar alışmışız ki kız çocuğu çok farklı geliyor 😅
girl_boy_annesi okunmusciklet erkek çocuğunu bilmiyorum ama 1 kızım var çok sevimli çok bilmiş o benim minik aşkım 2 yaşında daha beni çiçeğim diye seviyor 😍 Benimde 2. Gebeliğim bende dua ediyorum kız evladı tatttırdı rabbim şimdide erkeği tattır diyorum erkek çocuklarını çok seviyorum 💙
ZelihaaK okunmusciklet Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊 Erkeğe göre farklı belirtilerin var mıydı acaba?
okunmusciklet girl_boy_annesi herkes olmayanı istiyor işte benşmde oğlum yarın 1 yaşında olacak inan erkek evlat da bambaşka inşallahvgönlüne göre olur
okunmusciklet ZelihaaK evet zaten karnım gerçekten farklıydı yayvan duruyor oğlumda oluşan o kajvrengi çizgi olmadı bunda bulantılarımmgene aynıydı deli gibi kustum diyebilirim onun dışında oğlumda tatlı yerken hep bunda hep yemek tarzı tuzlu şeyler yiyorum canım tatlı hiç istemiyor
ZelihaaK okunmusciklet dün merak ettiğim şeyi bugün öğrendim ki bizimde bir kızımız olucak çok şükür herkesin erkek demesine rağmen hiçbir belirtim olmamasına rağmen benim kızım ters köşe yaptı bizi bile şaşırttı gönlümüzden geçen oldu bundan sonra ki tek dileğim sağlıkla kucağımıza almak olur inşallah cümlemizin 🤗🤗🤲