handeozt8 Kızlar netten kıyafet alıyorum ben genelde ama kafamı kurcalayan bir durum var beden aralığı olarak 3 aylık olan bir kıyafeti ben 6 aya kadar giydirebiliyor muyum hani 3-6 ay yok…. yenidoğan, 3 ay, 6 ay diye gidiyor sıralama
ruya-11 handeozt8 0-3 aylık 3-4 takım yetiyor atlet bol olsun 6-9 aylık yine 3-4 takım tulum geri kalanları hep 9-12 alıyorum hemen büyüyorlar
Humayun02 handeozt8 e bebek kalıp çok küçük 0-3 ayı yenidoğduğunda bile giydirebilirsin tabi çocuğuna bağlı benim ilk oğlandı çoğu şeyi giyemedi uzun ve kilolu doğdu şimdi kız olacak ama ben yine de büyük aldım lc waik tam ayına hatta daha büyük oluyor kalıpları civilde öyle
mirage333 handeozt8 3 ay demek. 3 aylıga kadar giyebilir demek ama okadar giyemiyorlar :) 6 aya kadar giysin istiyorsanız 6 ay yazanı alicaksıniz ki onu da 4 5 aya kadar belki giyebilcek.
Mervesmsek22 handeozt8 canım 2 aylık bir bebeğim var ve şuan üstünde olan yazlık kıyafetler 6 aylık yazanlardan bir de benim bebeğim çok kilolu bir bebek değil sen düşün ben hep yenidoğan almıştım gerisinde 3 6 iyiki de böyle almışım 0 3 ler başta büyük oluyor sonrada hemen küçülüyor giydiremiyorsun
handeozt8 ruya-11 0 3 ay aldım baya ama 3 6 yok işte e bebekte yenidoğan 3 ay 6 ay şeklinde kriter var 3 aylık bir tulumu 6.aya kadar giyer mi
bursalikizzz oğlum şuan 4 aylık tam . 3-6 ay aldıklarım bu ay olur dahada giyemez .Biraz bebeklede alakalı
handeozt8 bursalikizzz kuzum şimdi 3 ay diye geçen bir kıyafet 6.aya kadar giyer demek mi oluyor 3-6 dememiş sadece 3 ay demiş
ruya-11 handeozt8 yok canım giymiyor küçülüyor büyük al sana tavsiyem 9-12 al yenidoğan almışsın bol zaten ben kızımda büyük aldım rahat rahat giydi uzun süre
Ruveyda_baskapan handeozt8 olmaz canım küçük olur, H&M de ara bedenler oluyor ben ordan aldım belirli ayları LCW’de de var 3-6 ay.
handeozt8 mrs_elisah aynen aynen 3 ay aldığım bir ürünü ne zamana kadar giyer onu merak ettim de cevap bulamıyorum
mrs_elisah handeozt8 benim aldığım Bi takımda 9 ay yazıyordu 15. Aya kadar giydi kızım biraz küçüktü prematüre idi. Bende tam anlamadım kaç beden olduğunu umarım anlayan çıkar. Ama uzun süre giydi defalarca yıkandı hiç bişey olmadı markası hello baby idi
handeozt8 mrs_elisah o markada yeni doğan aldım alt ikili de aldım 3 aylık ama tulum olarak bilemedim neyse ya 6 aylık aldım artık 10 ürün 😊