ANK__ hiç korkma bende de normalde yoktu troid gebelikte meydana gelmiş gebelik troidi diye geçiyor zaten 25 mg levatiron kullanıyorum 6 aylık hamileyim yüksek çıkınca haptan günde 2 kez içiyorum hemen düşüyor ilaçlarını aynı saatte ve düzenli içmen çok önemli