Umay255 o zaman hamilelikte sigara önerir misiniz? Hepimiz başlayalım mı?
Sigara tetikleyicidir. Bebeğiniz doğduğunda değil, yıllar sonra tetiklediği bir hastalık ortaya çıkabilir. Burada sigara içen herkes post açıp, diğer içenlerle birlikte iç rahatlatma seansları yapıyor ama bebeği için vazgeçemiyor. “Bırakamıyorum amaaaaa” lafları da bomboş. Ben de senelerce içmiştim. Hamile tüm arkadaşlarım içiyordu ve bıraktı. Yani öyle ölümcül bir bırakılamama durumu yok. Bebek için de bırakabilin artık ya. Çok büyük bir fedakarlık değil bu.