Bu durum ben de daha erken haftalarda oldu. 37ye giricem yarın ne bir sancı kaldı ne de başk bi belirti 🤭 gelmicek mi napıcak 😁 30.haftadan beri nerdeyse her gün olurdu bu bahsettiğiniz durum 30.haftamda nstye bağlandım sancı çıkmadı, doktorum rahim ve bebek kendini hazırlıyordur demişti.. yalancı sancı olabilir sizdeki de artarsa şiddeti doktora başvurmanızda fayda var