Bu göğüs pedini kullanan var mı? Bi tanıdığım Lansinohtan başka kullanma diğerleri yara yapıyor dedi göğüs kremi kullanmasına rağmen kötü olmuş ama aralarındaki fiyat farkı da 100 lira yani az buz değil. Bi de sürekli kullanılcak bi şey bu. Wee Baby kullanıp yara tahriş vs yaşayan oldu mu? Göğüs kremi de kullanıcam bu arada