Larakaya Eskiden a101 de çalışmış biri olarak söylüyorum müşteriler o kadar uyarıya rağmen o kadar karıştırıyor ki bütün ambalajlar açılıyor ve inan o spot urunlerinin içinden neler neler topluyodum aliyolar orda ürün bakarken diğerlerini sepete bırakıp gidiyolar bu tekstil ürünlerinin içinden aç bitir salam erimiş dondurma topladigimi bilirim ve malesef o kadar dagitiyolar ki çalışanlar arkasını dönmeden yine aynı özellikle Perşembe günleri muhtemelen müşteri karıştırmıştır aldığınız şubeye tekrar götürün bence iade alsınlar fiş varsa daha çok yardımcı olurlar🥰