Cansusahin05 Sarı akıntım ve koku oluyor 1 haftadır korkuyorum aslında bisey olur mu diye bugün sağlık ocağına gidip idrar tahlili verdim ama kadın doğuma kendi doktoruna gitmen gerekiyor dedi yaşayan var mı bu durumu
Merve_tna Cansusahin05 büyük ihtimalle mantar enfeksiyonudur benimde sürekli oluyor ve fitil veriyolar
Limonzeytin Cansusahin05 enfeksynvar muhtemelen ürolojiye gidin öncelkle hamile oldğnuzuda söyleyn idrar tahlılı ve sonrasnda idrar kültürü yaparlar antbytk kullandırırlar ihmal etmeyn bebeğe geçme ihtmali yüksek çnkü gçmş olsn
Cansusahin05 moom222 büyük ihtimalle ama sağlık ocağındaki doktor enfeksiyon başka ama bu sarı akıntı ve koku olduğu için fitil verebilir dedi
moom222 Cansusahin05 cnm sarı akintti okusuz olduğu halde bnmde enfeksiyon vardı sari akıntım vardı ama kokusuz du hiç bir belirti yokru düşün ama enfeksiyonun vardı fitil verdi doktor evet zaten genelde fırıl veriliyor
Merve_tna Cansusahin05 fitil kullanınca geçiyor ama somra yine tekrarlıyor canım hamilelikte çok sık oluyormuş kokusu benide çok rahatsız ediyo fitili 3 gün ara ile 2 kere kullanıyorum yine baya bir süre geçiriyo ama hamile olduğumuz için çok etkili ilaç veremiyo doktorlar benimki hamile olmasan daha etkilisini verirdim falan demişit