Yagmur0256 ayy evett ben 17. Haftamda hissetmeye baslamıstım gün içerisinde cok nadir hissedıyodum suan 19+5deyiz hiç durmuyo ki suan acıtmıyo ama bır ay sonra tekmelerini cok daha net hissederim heralde. Özellikle yattığımda pıt pıt atıyo biri karnıma hafif dokunuyo gibi 😘 bide sabahları özellikle yatakdan daha cıkmadıgımda kayıyo sagdaysa sola dogru ve sertleşıyo acıkmıs oluyo büyük ihtimalle kalk anne yemek yemeğe der gibi 😇